Monday, October 4, 2010

oh assignment...

lega biler projek paper tax ngan law aku dah siap
thanks kat mak n abah sbb tolong siapkan projek paper tax
berbaloi gak la aku blik ritu...(huhu tak puas la makan puding raja mak buat ritu)
skg tinggal finance,costing, ia ngan kajian kes law tak siap lagi
hope smpt la nak siapkan semua tuh
selagi ak tk dpt company tuk costing selagi tuh la aku tkleh nk siapkan projek paper lain sbb risau nyer sal
tadi aku dapat info sal al jabbar group
try kol tapi tkde orang angkat,,,,sabar jerk
Ya Allah tabahkan hati hambamu ini
last week dah bape company kami call
semua cam taknak layan ktowg
before nih aku tak berani naik motor..tapi last week aku beranikan jugak naik motor g pusing bangi semata2 nak cari company tuk interview...haha kalau mak aku taw la aku naik motor mau dia marah
hope mingu nih leh settle kan masalah cari company nih
sal study tkyah cakap la,tak start pape lagi
huhu...bru terasa kesibukan..tapi sempat on fb..hehehe
terasa macam nak main gamelan...tp lom ade mse tul2 free..hope show mggu nih jadila
leh aku hilangkan sdikit tekanan aku sal asgment yg berlambak2 nih
kebanyakan aktiviti aku tyme first ye tak dpt nk wat tyme 2nd year
dah lama tak layan korean n japanese movie..novel...huhu
tgok wayang tkyh cakapla
dh lama giler kot aku tak tengok
hahaha...actually aku first tyme tgok wayang mse msuk ukm nih la..
bfore nih tk penah pown...sampaikan member aku tak caya....
first2 g tuh mmg pelik sikit la,,,haha biase la tuh...normal....

No comments:

Post a Comment