Friday, April 1, 2011

akhirnya...

abes jugak kuliah tuk sem 2 tahun 2 nih...
rase sekejap je..n sem nih la pling mencabar bg aku
and now..must be focus,focus,focus to my study....
berusaha tuk baiki pointer aku sem lepas
n singkir kan perkara2 yang tak penting sekarang...
aisyah!!!!!!! life must go on...kena tabah harungi pelbagai rintangan
biala ape pown orang nak cakap kat aku
kalau aku asyik dengar ape2 yang buruk dr org...smpi bila2 aku takkan ke depan

satu ag berita sedih bila aku dpt taw harini abg ijoy meninggal dunia..
hampir dua tahun perkenalan kami tanpa berjumpa..
sepanjang aku kenal dia..
arwah mmg tabah even kena fitnah macam2 kat die...
arwah mmg kuat melawan sakit die "barah usus"
mungkin ade hikmah arwah kena lalui semua ni
semoga roh nya di tempatkan di kalangan orang2 beriman...al-fatihah~~~~~

4 comments:

  1. al-fatihah..semoga roh ditempatkn bersama org2 beriman..

    blajar rajin2 ye..masa masih ade..

    ReplyDelete
  2. kamu jugak..harus blaja rjin2...jgn nak dating jek..hahaha

    ReplyDelete
  3. tak tawla..hehehe kantoi sudah dengan shaye

    ReplyDelete