Monday, August 22, 2011

tua dah ko hot!!!

wat pertama kali nyer aku wat entry sal ko hot
my bestfrez
hahaha teringat mse aku kaco ko tgh mlm2
time bru2 putus cinta...haha first time k aku trus ngadu kat ko lam sore sedey2
aishh ko pown boley terkejut kan???
leyhh ko ckp cmni "hot nape nieyhh..ko nanes nape nieyhh???"
aishhh ta dapat aku bygkan muke ko time tuh
padan muke ko...sape soh ta tido..
terpaksa la ko jd kaunselor aku slme bbrpe jam time tuh
anyway thanksss so much
pas dr tuh ko care sal mslh aku
tapi skunk masing2 daa bz kan..
ko pown da ade komitmen ko ngan tettt
hahaha hope berpanjangan la hubungan korg
tapi aku takleh lupe ayat ko
"tuhla dulu jual mahal sgt ngan aku"
hahah sengal kan rse cam nak sepak jek ko laju2
ko tuh potong kuku sokmo nk aku suh..
susa sangat!!!
aishhh nape aku wat entry sal ko nih hot..
anyway aku nak say HEPI BEFDAY HOT
tuaaa dahh ko yerk...even aku lahir dlu
muke ko tetap tua dr aku...wekkkssss
kalo ko bce mesti terharu giler kan!!!

nah kek tuk ko...jgn nak berangan ngat la...
hanya lam gambo jekkk

gileerrr hot la sangat ko kan..bajet artis konon
alep(baju biru) p0wn bestfrenz aku gak sejak dr matrik,,
hahah teringat kngn k0 kne tgl bas hanya disbbkan aku

dan nieyhh nad....besfrenz aku gak
stu kelas ngan aku...
lam kelas aku rapat ngan die jele
bler nad takde mmg seksa aku lam kelas tuh....

dan sorg ag nieyhh yus..bru jek knl mse first msuk UKM
bru ku taw ko stu mtrik ngan aku,,hak2

dan nih last kte jumpe
time aku lawat korg kt UITM
kebetulan mase tuh nak tgok show gamelan
aishhh bler korg nak lawat aku nieyhh lakkk

pape pown relationship kte sbg besfrenz berkekalan la
even korg ade komitmen ngan psgn masing2..hahah



p/s:mak tabah ye sayang!! nor tak kesah kalo org lain buat nor menangis..tapi nor pantang tengok org lain buat mak nor yg nor syg nih mengalir air mata even stitis sklipon....

No comments:

Post a Comment