Sunday, November 7, 2010

bila masa kan tiba..

tiap kali saya pegi shopping complex..kalau ada shop yang ade dress labuh yang cntik2..msti saya akan try usha2...lam hati "bler la saya nak dapat pakai baju nih"huhu..nk beli tuk dinner takut tak terpakai jek..huhu..siyuz mmg tringin..tapi ade ke size tuk saya..slu yang pakai dress nih org2 slim jek..nih rase nk diet ag nih..huhu...masa kawen akk aku..jeles kot tgok dye dpt pakai dress labuh yang kembang tuh..nih tak bermaksud saya tak sbr nk kwen yerk..saya nk pakai utk pape majlis bkn tuk kawen..mmg jauh sgt la terfikir...kan best dpt pki dress cam ct kwen tuh..cam cinderella..kalau banyak wit dah lama dah saya beli..tp wat mase nih usha2 jele..huhu
siyuz..cantik nya..tp nih nmpk cam pengantin lak..tak kisahla
dress nih nampak simple...

2 comments: