Saturday, November 20, 2010

macam2 la

pagi2 pijan chat aku ckap jebe eksiden...terkejut aku dgor...nasib jebe tuh tkde pape...jebe tuh dhla kepala batu degil ya amat..yg pijan riso jebe tuh eksiden gune kete dye..mne tak pening kepala si pijan tuh...mau ngamuk mak ayah pijan lek dr haji nty..mne tak nyer nih kali kedua jebe rosakkan kete pijan...pijan siap sent aku gmbo ag..seram aku tengok kete tuh..mmg hancus..aku pown tk sabar nk g tnyer n bebel kat jebe tuh...haha dah macam akak dorg lak aku nih..bukan ape syg ke member..dua2 lak member aku,,so aku kene dgor dr dua pihak..yang jebe tuh ckp dye tak drive laju(macam tak caya jek aku nih) dye juz cakap stereng tk bfungsi masa nk ngelak...katanya la..aku pown mengia jele..abes dye cete mmg pluang aku la membebel "yang ko tuh kenapa gatai ngat gune kete pijan,ko taw kan pijan tak bg,gedik ngat nk gune. Kan skg dh susa ngan geran n insurans nyer tkde ade kt mak ayah dye...cmne nk hntr repair kete tuh...ko nty pndai2 la jwab ngan mak ayah dye,ko tak kesian ke kt pijan tuh ngah serabut ngan mcm2 mslh,nih timbul ag masalah,nsib bek ko tuh tkde pape,dah pasni jgn nk gedik2 bawak kete dye kalo dye tak bagi..tuhla balasan gune kete klo org tk bagi" aku pown tk cye aku berani ckp cmtu..hihi...lom dgor mak ayah pijan bebel ag..tunggu jele jebe..aku juz doakan mnde nih tak berlaku dh la

mmg hancus...

hepi2 bler kali pertama selama hampir sbulan mak abah aku g haji..abah aku ckp ngan aku...menitis gak la air mata nih..terharu sgt..mak tak sihat demam2 suara pown tkde..hope mak cepat sembuh...mak abah cepat la balik..windu sgt kat mak abah..huhu...windu nk gosip2 ngan mak abah...hehehe...tkpe2 aku sabar menunggu 17 hari lagi~~~~

No comments:

Post a Comment