Monday, January 17, 2011

~~kAm! sAtu fAm!ly~~

14 januari 2010
6 setengah baru kami gerak dari ukm naiki bas pling cntek..bas ukm..ngeee.destinasi ktowg adalah NUR LEMBAH PANGSUN,HULU LANGAT....first time nek bas g luar ukm dalam bas tuh ade 12 org jek...mmg sorang dpt duduk dua sit la...mula2 tuh tersesat la gak...sebab pakcik bas tuh tak taw jalan..leh lak pakcik tuh senyap jek..tapi salah kami jugax tak tanyer die dulu..sowi pakcik...bler dah sampai...en radzuan n ijat amek kat simpang jek..sbb pakcik bas takmo anta sampai dalam sebab jalan sempit...cam biase smpi kat tempat tuh solat then makan2...mama(dr rohayu) tak sampai ag..bz agaknyer..pastu ktowg plan tengok movie ngangkung kat bilik dr rohayu..tengok ngan daddy(en radzuan)...

15 januari 2010
aku org first berjaya bgun dulu..hihi..nak bangga jap...tp ktowg pmpn solat subuh lmbt kul7..dah solat kat surau..nsib bek takde org lain perasan..ngeee...pas solat mkn2..then siap2 tuk aktiviti2 lasak..1st akt,jungle trekking..best woo...matlamat ktowg nak smpi kat water fall...da akhirnyer smpi gak kat situ..tapi gmbo kat daddy..die tak upload ag...mmg best sgt...n mse jungle trekking ktowg di conduct oleh 3 org abg yang tak bape nak ensem..abg farhan,abg kecik..sowg ag spe ntah nme dye..dowg memang suke nyakat ktowg...ag2 sakat dak pmpn pacat..sume mmg kene gigit pacat la....then patah balik ke kem,pastu wat flying fox n berakit kat lam kolam..haa cete sal rakit..bfore rakit tuh wat water confident...haha aku ternanges lak tyme tuh...sbb kne sakat ngan abg farhan...malu nyerrrr....then ptg tuh tak wat pe..tido jek..malam lak presentation projek sife ukm...smpi la kul 1 pg...

16 januari 2010
cam bese tugas aku utk kejut dorg bngun...pg tuh ktowg aktiviti budak2..men galah panjang...tyme nih mse lari kaki aku terlipat..peh sakit..tp still leh lari ag..haha..pastu men spontan,men tarik tali n mcm2 ag..haha aktiviti yg ktowg tak plan..best2..lect ktowg ,daddy tuh pown sporting sgt2...pastu wat rempuh halangan..ade stu part wat aku nangis ag skli..bler dgar abg yg aku tak taw nme tuh bebel2 kat aku...smpi kan aku tak berani nak turun..skli lg aku malu...haha...tkpe2 pengalaman...pastu ktowg dpt meniti jambatan gantung yg agak pjg gak la..best...cam bese abg2 tuh buli ktowg goyang2 kan jmbtn tuh..haha mmg menjerit la aku...then pastu siap2 mndi2 sume tuk gerak balik..bfore balik sempat gak la posing maut

p/s:sifer lain yang tak dapat join..takpe next time daddy bawak kte g kat lain pulak..ngeee

No comments:

Post a Comment