Wednesday, February 2, 2011

saya windukan si dia

saya sangat2 windukan kamu...windu nak gelak ketawa dengan kamu...windu nak sakat kamu...kamu nak taw tak sejak kamu dah takde...segala masalah saya cube sorok sndiri2..takmo bgtaw sape2..sebab sy caya kamu sorg sahaja...kamu nak taw laki yang saya cerita tuh..skg dah tak pedulikan saya...masa befday sy ritu beriya dia minta maaf n sedar kesalahan dia...saya ingat lepas dari tu dia akan berubah tak wat saya sedih dah...tp skg dia still jauhkan diri dari saya..berapa lama saya mahu bersabar ye..saya perlukan kamu tuk berikan saya kata2 semangat macam sebelum nih...saya cube tuk lupekan dia juga..saya nak dia rasa macamana saya rasa..mungkin itu lebih baik untuk dia kan....saya cube sent mesej dekat abg kamu tanya kaba ibu..tapi abg kamu tak reply..sy janji saya takkan lupakan ibu kamu...kalau boleh saya mahu jumpa ibu kamu..hepi kan dia seperti mana kamu selalu lakukan....

No comments:

Post a Comment