Saturday, February 12, 2011

jalan2 membuang masa

konon siap2 mandi awal nak pegi beli makan kat kafe..sebab semalam aku makan megi jek...giler sedih ayat..wuwuwuwu....pastu terjumpa la kila..lawa2 berbeg bagai....tanya2 sekali die nak kuar...ajak aku temankan sekali...peluang jangan ditolak..hahaha..cepat2 balik blok semula tukar baju semua...12 setengah baru gerak..sampai kat ktm..kad touch n go lak tak boleh gune...aduyai dah la mase tuh nak kejar ktm...abg yg kt ktm tuh...beria2 tnyer..nyer la nak tolong gak aku...last2 aku cakap.."takpela bang,sy beli tiket jek..ade mslh kot kad sy nih"...abg tuh pandang2 aku..aduh sgn nyer..mybe die tengok muke aku cuak kejar ktm kot...sampai jek mines...haha ktowg dah cam anggote terjah menerjah lak..tengok pasangan dengan selambe jek...wat pe tuh aku taknak gtaw....paham2 sendiri jele...pastu pegi mengisi perutku yang kekosongan sejak dr pagi td....then ktowg...........................hahahhaha

baru aku taw ade park kat atas mines...kat aras 5...tapi sesuai tuk dak2 kecik jek..aku menjadi dak kecik kejap...hehehe

superman...tak sangka leh posing camni..hihi

berehat sebentar bersama cool blog berperisa honey dew+yogurt...slurppppp...

kila tetap nak tumpang kamera...nak jugak tuh posing,,,,hahaha

dah penat berposing...gi jalan2 cuci mata...hahaha..mana la taw kot2 bertemu jodoh kat mines...guro jahhh..hehehe..then balik sampai kt stesen ktm bangi..nampak banjir...terpaksa harungi air yg seakan teh susu...iiierkkkk....tengok padang golf ukm pown dah macam sungai dah....hahaha

3 comments:

  1. sakan berjalan..
    mkn tghri i xmsk pon..
    hahaha

    ReplyDelete
  2. hahaha
    u tuh asek tglkan i jerk
    haa pdn muke i tak msk kan tuk u..hahaha

    ReplyDelete
  3. okeh2 i xkn tglkn u lg...setiap masa kita bekepit je..hahaha

    ReplyDelete