Wednesday, February 2, 2011

ape jerk aku buat time cuti

ape ag???semestinyer tonton tv jek keje aku..dari celik mata sampai la malam...tengok tv+on9 jek keje aku..bgus kan..next week dahla midsem law ngan ia..leh lak aku rilex camni..ape nak jadi nih nor aisyah haa...macam biase la layan cite indon..adeh cite2 indon nih membuatkan aku malas nak siapkan assigment aku....padahal salah sendiri..hihi

best woo cete nih...tak abes kejora dan bintang nih nangis...macam cite indon len...cite nih gak banyak part suspen...bak kata mak aku...aksi nganga mulut..hahaha..lawak la mak aku nih...tul gak biler di pk2 kan blik....yg penting 2 2laki yang berlakon lam cete nih memang ensem...bf aku tuh(kaedahnyer sume laki yang ensem sume bf aku la nih)...perasan kejap..jangan jeles taw...tapi sayang nyer..hanya seminggu jek aku dapat layan cite nih..sokmo gtu naseb aku..layan movie selalu tak dr awal n tak abes tengok..sian kan kat aku..tak penting pown tak masuk exam pon..hahaha

haa nih ag cete banyak nanes...leh lawan cite korea la...hihi...cete nih dah lme kot aku rse..dr taun lepas ag tak abes2...5 tahun kot bru abes...yang nih tak bape setia la...biler dah takde sgt cite bru aku layan..mmg bercahaya la kan..hahahaha..macam2 la...haa ade satu ag cete yang aku perhatikan sebijik cam cete hindustan...cite malaysia...DIA ATILIA..mmg sebijik cam cete kuch kuch hota hai(first hindustan movie yg aku lyn)..nape yerk kebanyakan cite msia tiru cite luar negara punyer..cume la wat kelainan sikit...camtu la baru industri perfileman leh maju dgn kelainan tersebut(over lak aku nih)...pape pown aku tak leh dok layan ngan cite2 kat tb nih..kang mmg sia2 jek aku bwk lek assigment aku ke rumah...

No comments:

Post a Comment