Sunday, July 17, 2011

majlis cukur jambul si tecik

Dah lame gak aku tak m'update blog..kalo rumah ditinggal lme nih..mau berabuk....fuh3...ni nak cete nih... cercete2.............Tanggal 17 julai 2011(saja gedik nak wat ayat skema kan)hahaha si tecik nayli kene potong rmbut ngan rmei org...bahasa mudah nyer potong jambul...wawawa si tecik mak ushu nih dah mcam penganten dah ye..tomey bangat....hehehe shian die kene buli jek time amek gmbo...org ckp die kureng cerah (bukan gelap taw) cam bese la majlis mula pg2 ok..bukan senang nak tgok aku tak tido pas subuh okey..demi ank sedara mak ushu yang sweet nih (pengakuan benar disitu) kul9 smpi la makcik2 marhaban yang diketuai oleh mak angkat aku(makmok)...nayli mse org dtg die nanes..nak susu...aish saje jek jeles mak ushu nk pki lawa2 yerk..mse marhaban tuh alhamdulilah si tecik nih tak nanes..lega mak ushu taw nayli sebab nayli bek jek..nih shayang lebey nih...muuuuaaaaahhhhh ngeee..org cium2 ngan die pown die syum jek...pndi la nayli mak ushu nih..olololo( see aku pown dah jd pelat)...hmmm nak cete pe ag erk???hehehe jom layan gambo jele..senang cete....
mak ushu mak ushu..silap la nih gmbo nayli sehari before knduri

shaye dah tukar baju la...kan nmpk ag cerah...hihi

dengan bangga nyer..ayah ngah pegang saya...bukan senang ok nak tengok ayah ngah jd babysiter
tengok2..muke cuak jek pegang saya

tomey tak kwn2..ngeee

buai sy dah siap la...tantek tak????

yeah sy dah bangun tuk siap2 jadi penganten la mak ushu
sape kaco saya tido nih..meh nak tumbuk...dush2

yeay shaye sudah cantek la mak ushu..jgn jeles taw...siap ade buai cantek ag taw

abes la rmbut shaye...

jgn kaco shaye nak bergosip ngan ayah shaye

pinjam mummy nayli jap erk...mak ushu nak gak bergambo..hihi

pape pown thanks yg jayakan majlis cukur jambul (sekali lg wat ayat skema)..leh thn letih gak la ke hulu ke hilir tp tetap puas ati sebab rmei dtg...teme kaceh sume

No comments:

Post a Comment