Sunday, May 29, 2011

::selamt pengantin baru kak ayu& abg zubir::

27 mei 2011
11stgh aku bru bertolak
mmg uji kesabaran gak la..sbb bas tuh byk benti...
yang penting kami selamat smpi
tak sempat nak usha2 bdr kb sbb smpi lambat

28 mei 2011
waaa my cousin sah sudah jd milik orang dah skg
dengan hanya sekali lafaz
(msti kt rumah nih a.zubir practise byk2 kali kan...kntoi sudaaa)
hahaha abg zubir jge kak ayu elok2 taw
bile mau h0ney moon(aish busy body tul aku nih kan)
thanks too a.ngah,m.ngah,k.ayu,k.eja n shiera
atas lyanan korg kat deknor n abah
best gak la gie knduri tuh coz mereka ramah2 belake
cume aku jek jd pdiam time tuh(sjak biler aku pndiam nih)
anyway tuk pengetahuan korg
kat kelantan tak cam kt negeri lain ok
no karaoke...no kompang2...senyap jek..n kebiasaan nyer knduri adalah kecil2an
one more things..kalo kat negeri lain kte pgil door gift tuh cndarahati
tapi kat kelantan ayh ngah aku ckp pgil sisa(bkn sisa mknn ye u'olz)
2 hari telinga aku asek dengar loghat kelantan je
haha sampai aku pown da terikut2
pape pown meh lyan picture yg sempt dia ambik
thanks kepada sape yg jadi mgsa kene amek gmbo aku

ni hantaran belah kak ayu k..merah gituuu

 
nih pulak semesti nyer hantaran belah abg zubir...adeh mau teka teki ag

sebelum ke masjid..posing2 lu..nak reda skit debar k.ayu

bersama mak ngah

part nih cam sedey jek..biler ayah ngah tnyer pertujuan k.ayu

sudah sah jadi suami isteri...tahniah sama kamu bdua

aku,abah dan fmily ayah ngah(thanks too abg kameraman)

salinan yang kedua...ok aku jek bju yang sama

pak kepak2 kebom2...hahaha 

baju ketiga....kak ayu tak penat ke salin bju manyak2 nih
jangan ditanye kenapa bju aku tak warna maroon...

aku ngan kak ayu je..org lain dilarang nek atas pelamin aw


nih jek gambo yang ade
yang lain semua kat kameraman
kameraman pat skit ye tagged gmbo2 ktorg
suke suki aku jek kan

No comments:

Post a Comment