Thursday, May 12, 2011

i luv him very3 much..

seorang insan yang begitu tabah
harungi segala rintangan dan cabaran
sejak dari kecik hingga la berusia 58 tahun 
seorang suami yang bersama-sama
membantu isteri dalam menguruskan rumah tangga
pandai memasak,mengemas n mguruskan anak2
seorang ayah yang tabah mendidik keempat-empat anaknya
dengan sepenuh kasih sayang
tak penah abaikan anak-anak
dan sekarang menjadi seorang aki tuk cucu nyer


i luv3 him so much
insan itu adalah my abah
dari kecik memang suke manja kan aku
manjakan aku tak bermaksud tak mrh kan aku
manjakan aku dgn cara yg betul
bile2 diingat2 kan balik dr aku kecik
abah yang slu layan kerenah aku
ke mane saja abah pegi
aku mesti ade jek nak ikut
hahaha bak kata mak lah aku
"bodyguard abah mestila ikut abah ke mane saja"
sekali pown tak penah pukul aku
even aku nih kecik2 degil,nakal,kuat merajuk
time nk tido abah akan tidokan aku dgn cara tettt(hahah rhsie)
pagi2 kejutkan aku bgun skolah
hahaha teringt dr tadika hingga la sek rndh
ada masanya bler aku susa nk bgun
abah angkat aku smpi ke pntu blik air
pastu kalo ttdo kat depan tv
abah angkat kan ke ktil
(kdg2 saje jek wat2 gatai tido dpn tv)
waaa windu nyer detik2 cmtu
abah..deknor nak jd dak kecik balik boleh tak
even abah bekerja abah tak pnh abaikan aku
stiap kali meeting or hari anugerah yg libtkan aku
abah aku akan dtg..bg smgt...
mse kecik2 dlu gak..bler mak tkde gie kursus ke ape ke
abah la jge aku ngn adik brdik
mskn tuk ktowg
abah berjaya sgt3 jd ayah yang terbaek utk kami
so hari nih 12 mei 2011
harijadi abah yang ke 58
happy birthday abah
sorry takde kek tuk tahun nih
tak boleh nak balik sebab ade urusan
ape2 pon deknor syg abah sgt2 tak tkire byknyer
mmmuahhhh



tanpa mereka sy tiada di sini hari ini

p/s: sekarang nih hari2 kol mak abah...tanya hal NAYLI...hihi smpikan mak letak tepon kt telinga NAILY suh bg salam kt NAILY...waaa mak usu tak saba jumpe kamu NAYLI

No comments:

Post a Comment