Wednesday, May 18, 2011

bulan mei nih mmg byk betul hari...

macam2 hari ade kt lam bulan mei nih
hari ibu la,hari guru la,hari belia la bla2
aku paling teringat hari belia tahun lepas
 aku join smbutan hari belia kt skitar bgunn kbs
under rakan muda time tuh mmg best giler2 la dan menetap di upm
dapat kenal rmai kwn(tp dah lost cnct)seluruh ipt kt msia nih
konon mula2 msing2 amek emel nk add fb
 last2 aku tgu dorg ntah ke mne ntah tak add2 pon
masa first2 pegi tuh
aku ngan mira mmg berdua jek
wakil ukm yg len mmg aku tak kenal
hari first juz sesi pengenalan dan pmbhgian kump
dan aku dpt group yg aku sorg jek dak ukm
mmg first2 tuh tdiam la..org tnyer pon jwb sepatah jek
and paling mnde yg aku tak leh lupe
ade sorg mamat nih dr utem lelaki
mmg kerek giler ngan aku
mtk kertas pown berlagak jek,cara die suruh aku tuh
macam aku kuli die jek
balik bilik tuh mmg pns jek hati ngan die
then kami stiap kumpulan diserah kan kompang
tapi tak smua ahli dpt
macam aku la kesian tak dpt..murh hati sgt bg kat org lain
last2 aku dpt rebana ubi yang kecik tuh
n paling bangga hahaha aku paling muda ok
dan malam tuh pngajar ajar skit2 kat kami
teknik main kompang..siyuz mmg best..kejap jek ktorg leh pndi
 pling tkjut dak yg kerek giler tuh sbnrnyer bek giler
sgt caring ngan ktowg dan sgt2 peramah
haha sori beb first2 tuh mmg ktuk ko kaw2 punyer
hari ke2 pg2 tuh ade pjmpaan kt picc(eh btul ke aku sbut)
mmg lawak giler time nih
nak cerita pown susa...lam picc aku ngan mira leh sesat ok
sampaikan tak sempat masuk dewan
then ktowg melepak jek depan tangga
dan dari situ la aku kenal mber2 dr kuis
sampai skg aku still bkawan ialah mus
hahah die nih mmg friendly sgt2
mlm tuh lak ade show stiap group kt dwn upm
haha rse nyer group ktowg pling hancur
dan nak bangga jap aku jek dak pmpn yg men rebana ubi
group lain laki jek main...skit tgn ok ktuk rebana ubi...
pling best phujung malam tuh ktowg bgbung ngan smua kump
utk men kompang...memg bez n enjoy la
pas men tuh...ade sorg abg kompang usha mtk emel fb
abg tuh pengajar kompang tuk group ktowg
jgn harap la aku nak bg...rilex bro!!!
dan hari terakhir...hari kemuncak..ade plncrn hari belia ngan mnteri
best wooo dapt bgmbo rmei2
then ade explorace...peh yg nih mmg pnt giler
bler aku gie ptrajaya balik...mcam tak cye jek
aku explorace skitar situ
siyuz mmg pnt+gelap+sonok+enjoy
group aku lak mmg sporting giler la
then ktowg kene wat 1 msia dr polistren
of coz la group ktowg tak mng
sbb org duk tkejar2 nak cpt..ktorg leh sntai ag
jom lyn gmbo yop
nih hari first time first2 abg tuh tnjuk cara nak men kompang
 nih hari kedua time show...alamak gong tuh halang gmbo rebana ubi
ok nih group aku yg sporting gilosss
ok ini en yazid..antara individu yg anjurkan prog rythms of msia
antara mber2 yg lain u yang rapat ngan aku...
windu korg weiii..dan geng explorace aku
nih hari terakhir time wat arca stu msia 3 dimensi
wakil ukm pmpn shja(laki ntah ke mne)
hahaha posing2
aku dan mira..kepenatan slps explorace
aku.mira dan fiza
sekitar pentas
kami belia malaysia!!!!!!
settle sudah prog hari belia
tahniah korg

p/s:sedey tak dapat join prog hari belia utk tahun nih..sebb ade hal lain..kepada wakil ukm..tnjukkan kepada org len ukm jugax hebat taw..jgn mlukan u sudahhh


No comments:

Post a Comment