Saturday, December 4, 2010

KAWAN tak semua nya akan KEKAL

siyuz mmg aku terasa ngan F nih..aku mmg dh lme kenal dia..sebulan lepas tibe2 dia briya nk msg kol aku semua...cerita semua masalah dia ngan ex2 dia bfore nih...as his friend..aku dengar n try tuk bg nasihat mcm mber2 aku yang len..dia pun slu bagi nsht kat aku bila aku windu kan mak abah aku...thanks sgt2..cara dia layan aku boleh dikatakan cam kawan baik la...sbb aku pown anggp dia kwn je..skg nih dia smkin senyap n senyap...setiap kali aku tanya jwpn dia BUSY...setahu aku dulu pown dia bz ngan keje gak tp smpt gak dia msg aku semua..aku dah malas nak tanya dia...sbb aku taw jwpn dia tetap sama...n satu ag wat aku terasa..bler aku on fb..nmpk la dye on9 gak mula tuh..tp bpe saat lepas tuh dia trus off9..tgok kt ym dia pown on9 gak..aku try hntr msg..tus dia off9...rasa nak jerit jek kt telinga dia..klo benci aku ckp jele...aku selalu kene camni...brpa rmai org dh buat aku cmni...bab kata org kawan tak semua nya akan kekal...n tak semua akan igt kite smpi akhir hyt dia...n now aku akan senyap jek...tknk nti dia fikir aku slu menganggu dia...maybe aku tak layak utk berkawan ngan dia..yelah dia tuh pandai dah ada kerjaya nak dibandingkan ngan aku nih yg ngah study lagi....

No comments:

Post a Comment