Monday, December 20, 2010

sem baru!!!! (sem 2 tahun 2 sesi 2010/2011)

penat jerk aku dftr kursus before exam ritu..tengok satu subjek jek ade kat smpweb...waa..mmg uji kesabaran..takpe2 course mate aku sume mcm tuh...ngeee..senasib la kite...ape lg mcm stiap sem bfore nih la..nak dekat kul 12a.m...tunggu dpn labtop...tgu gugur/subjek bukak...tepat kul12 tuh laju2 jek dftr..klik2 masa bercanggah dengan kursus lain...klik kat subjek len pown sama...peh cam men saham la..tunggu kot2 set lain ade student yg drop...bila ade kosong jek..tak sampai seminit dah penuh..peh mmg hbt la...klo men shm nih..dah bape ribu dh dpt...mata takyah ckpla..ngantuk giler..penat kemas barang nyer sal...last aku tutup labtop ngan dua subjek ag tak daftar...pg2 semangat bangun kul 6stgh...solat then lek bilik aku..smlm tak berani tido bilik sorg, so tido bilik member yg len blok..gigih subuh2 bjalan balik ke blok aku...kul 7.40 dah nek bas...sbb patutnyer ade klas kul8..spnjg tunggu lecturer ape ag..mmg bising la ktowg...sbulan lebih tak jmpe..mcm2 cete la ktowg bukk...wah dahlia pki braces skg..peh tercabar aku ngan nik..sbb ktowg ber3 mmg plan nk pki braces sme2...aku duit tak ckup  nk pki..hahaha yg si nik lak tggu kerajaan nya..mmg berzaman gak la...lam klas td yang si dahlia nih dah cam dktor gigi dah promote braces kat aku ngan nik...8stgh lecturer tak masuk ag..ape ag..aku,nik,dahlia,fathiah ngan aida mulakan operasi utk penuhkan kursus yg tak smpt dftr..trun naik fakulti takyah ckp la bpe puluh kali...dr kul 8stgh smpi kul12 stgh...pastu lek kolej mber jap..kul 3 smbung cri lecturer settle kan hal nih..smpaila kul 4 lebih...waaaa...mencabar sungguh sem nih...lom msuk klas dh kenal lecturer nak dftr lam kelas dia nyer hal...jumpe ktua pusat takyah ckpla...smpi dia kenal ktowg....nasib dia tak ngajar ktowg...dah mcm explorace dh rini..pstu rini mmg kuat mkn la..byk hilang tnga agknyer..tuh jd lapa...konon plan nak kua g tengok wayang kat alamanda..tak jadi sebab kete problem lak...so lek blik on9 jele...dan skg jadual aku still tak lengkap ag,...sbb stu subjek ade problem..nak amek sem dpn..subjek tuh prasyarat utk subjek akan dtg...adeh fakulti aku mmg byk prasyarat..berkait2....

No comments:

Post a Comment