Friday, December 31, 2010

~~pulang ke rumah~~

bape kali bunyi alarm..tp tak bgun2 gak..last bunyi tuh aku tercmpk enset aku ke bwh katil..trus sedar..huhu..tp tido balik haha..tengok2 jam..haaa alamakkkk kul9suku dah..pat2 iron baju..mndi2 sume..kul10 ade meeting sife UKM...ijat kat bawah dh tgu ktowg...haha sori beb...presiden takleh mrh2 ngee..konon plan pas meeting nak trus balik..disebabkan aku bangkit lewat..so kul2 bru aku gerak ke ktm..kol mak..skli mak kat kmpung lagi...takpela mak..sanggup deknor tunggu..haha..smpai kat pekeliling kene tgu 45 minit..tjmpe la shahrul(membe mase sekolah dulu)..die start tego aku dulu..pas tego ngan selamba leh lak die smoking sebelah aku..peh tak beragak..pdhl ko dh taw kan aku tak suke bau asap rokok...igt kan ko nmpk aku tutup hidung ko leh agk ape mksud aku..leh lak ko wat selamba jek..pehhhh..terpaksa aku tahan nafas...pstu mber die lak tego die...boleh lak die g pelawa mber die smoking skali..waaa rase cm nak jerit jekk kat situ..aku cube duk jauh sikit..tp dorg wat selamba jek...kesabaran melanda betul...smpi jek bentong..kol la jiran aku konon nk suh jemput..boleh lak die ckp..tertido la..tak mandi lagi nih..pehhh..pdhl aku dah msg pas solat jumaat td...aku pat2 letak tepon..konon nyer majok..hahaha...kol auni lak suh jmput..nsib die on jek...tp bfore balik kene g mah tok die belah mak n ayah die...best2...rindu kat arwah wan n tok aku..masa aku g mah tok ayah die...tok ayah die asek wat lawak jek...sporting abes..pstu g mah nenek belah mak die pulak...mcm2 die cete...tp lepak jap jek..masa nak balik tuh....
nenek: npe lekas sgt nk balik nih..duk la sini lame sikit,...bork2
aku: takleh la nek..mak dh kol..riso die nty..agpown die die sbnrnyer tak bg sy naik motor...
nenek:lain kata dtg sini lg taw...sorg2 pown takpe...
aku: InsyAllah nek..nty sy dtg lg...
nenek: kim salam kt mak..hati2 taw...
aku: InsyAllah nek...
mse on the way nak balik mah..rase sebak lak..teringat arwah wan..slu ajak aku borak2..cmne nk hilangkan rse windu???kene la sedekahkan bacaan surah Yasin tuk arwah...smoga dicucuri rahmat..dan ditempatkan dengan golongan org2 beriman..aminnnn

No comments:

Post a Comment