Tuesday, December 7, 2010

saat yang dinanti....

Syukur Alhamdulilah mak n abah aku sampai dengan selamat nya ke KLIA tepat kul 6stgh...byk dugaan apabila flight delay selama 6 jam...mmg uji kesabaran...siyuz sgt merindui mereka...smpai jek aku adalah orang pertama yang peluk mak n abah...nasib tak mengalir air mata..juz senyum lebar tanda syukur...terkejut aku bila mak n abah orang first kuar dlu kat balai ketibaan...wah dahsyat la mak abah..wndu sgt kat kt0wg k0wt..perasan jek aku nih..ngeeee...mengantuk nya mata nih takyah nak cerita la..sejam jek aku tido...abang2 aku ngan mak sedara aku tido punye lena bfore gerak ke KLIA..sedangkan aku ke kiri kanan badan aku pusing nak kasi ngantuk...kami ber3 jek jemput mak abah..kl0ng?ehm kt0wg mmg terasa ngan kl0ng...dah la nak tanya sal kami sikit punyer susa sepanjang mak abah g haji..nih nak jemput mak abah pown susa...hope bila dia dah jg ibu...dia taw perasaan mak abah...sepanjang perjalanan nak balik tuh mmg tak ngantuk la..dengar mak abah cerita mcm2...best2...dah lama tak borak2 ngan dorg..mmg tak berhenti la borak..sampai jek rumah..ape lagi ktowg tolong bukak kan beg yang penuh ngan macam2...mak n abah yang suh oke (alasan yang kukuh..hik3)...ape lagi aku bukak butik la kat rumah..dah mcm jual jubah dh...byk giler mak beli...thank mak abah belikan dekn0r jubah yang sgt2 cntik...fav colour aku lak tuh..hahaha tak taw nak pakai bila nih...takkan g kelas kot nak pakai jubah...susah lak nanti nak nek bas..pape pown rini mmg sgt2 hepi..hope batuk mak abah cepat sembuh...kesian aku tgok bila dorg batuk truk...."deknor gmuk la sekarang,mak suke"erkkkkk..alamak mmg pasni kene diet




bila la aku akan sampai ke sini

1 comment: